Mollipect

Wiiho efter en halvtimmes upptaget ton blev man äntligen framkopplad till telefonkön. Detta var efter att telefontiden gått ut så jag tänkte *fan nu kommer de stänga av snart* men de gjorde de inte. Fick prata med fru doktor och sa att jag behövde en effektivare hostmedicin. Inga problem sa fru doktor och skicka iväg ett recept på Mollipect.
Hoppas nu att slemskiten försvinner från lungorna och det blir lättare att andas. Att återfå min normala stämma vore inte helt fel heller. Den må kanske inte vara vacker men jag vill inte låta som en kombination mellan en storrökande gumma och wiskeydrickare (ursäkta ev felstavning). När rösten tillåter sig att hålla vill säga.

Men nu ser jag framåt. Helt feberfri idag. Va inte i närheten av 38 graders strecket idag =)
Mår riktigt gott så länge jag inte anstränger mig för då sviker andningen lite granna.

Usch vikken sjukblogg detta ha blivit. Men det händer ju inte så mycket mer för tillfället om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Ester

Sv: Ja visst känns det fel? Kollar kanal5 nu på dagen och visst visas det mitt på dagen också, inte helt ok med vilken sändningstid som helst eller?!

2011-03-09 @ 12:43:12
URL: http://trollensmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0