Kärlek <3

I kväll kommer min kärlek hem igen. Oj vad jag längtar.

Nu väntar jag på att postbussen ska behaga komma så jag får ta emot däcken och sedan kan bege mig in mot staden alt. bergvik och hjälpa farmor med lite shopping. Syrran blir 20 bast på lördag så jag själv måste väl oxå handla lite gissar jag.

Fyra ledighet påbörjades igår kväll efter ett för långt kvällspass. Förstår inte vart tiden tog vägen. Intressant kväll var det vill jag lova. Ibland älskar man bara sitt jobb. Gillar de dagar då patienterna får en att le.

Nu vill jag att postbussen kommer!! Vill ut i solen och shoppa.

Till Anna:
Nej, nå bäbisbaking blir det inte! =) De får vänta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0