Gräsänka

En bra helg har passerat. Fredagen innebar divisionsfest! Så himla roligt hade jag =) Men med goa kollegor kan man inte ha något annat. Glad att jag dissade sista ölen till förmån får två stora glas vatten istället, tror inte att lördagens arbetspass hade varit lika bra annars.
Haft en toppen helg på jobbet.

Lika roligt var det inte imorse kl 06 (jag jobba till 02 i natt) när sambo väckte en för att säga hejdå. Som en lite morsa låg jag där i sängen å förhörde honom om vad han hade packat för att försäkra mig om att han inte glömt något. Tur att jag va så alert för vissa saker hade han glömt packa ned.
Nu återkommer han först på torsdag kväll, då blir det en kullerbytta i sängen för honom innan han drar vidare till jobbet och därefter sälen på fredagen.

Undrar varför man alltid tajmar sitt schema så kasst, två pass gör jag denna veckan. Blir jäkligt ensamt här hemma alltså... Svärfar är ju hemma men det är ju inte samma sak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0