Bloggfrånvaro

Nu har jag varit lite frånvarande igen. Haft mycket för mig helt enkelt. Snusfri har jag varit i 60 timmar nu. Känns gött. Mår relativt bra med tanke på detta. De andra gångerna när jag slutat har jag mått som en levande död ungefär (hur man nu mår då).

Dag 1 utan snus
Fick ett sms från jobbet tidigt på morgonen och ringde glatt upp sa att jag kan komma och jobba extra. I samma stund som jag lade på ångrade jag mig lite lätt när jag tänkte på att det var första dagen utan snus. Kvällen gick då super. Abstinensen var inte allt för stor.

Dag 2 utan snus
Spenderandes på stan med Sara. Gick bra. Jobbigt att dricka kaffe och äta mat. Men ett tuggummi i käften och begäret försvinner relativt fort. Enda jag saknar är att ha nåt under läppen. Abstinensen i sig är det ingen fara med.

Dag 3 utan snus
Det är i dag det. Ska jobba kvällen. Gick upp vid 9 i morse så nu har jag bakat morotsmuffins. Tyvärr får inte kollegorna provsmaka för det blev alldeles för få.
Ska snart göra mig i ordning inför jobbet.
Abstinensen? Jo idag känns det...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejjapå!!

2011-03-05 @ 14:22:12
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0