20110327

Nu kommer uppdateringar från 20årskalajet som skulle vara FF och SF. Redan sent i går kväll deklarerade min bror att han entrat festen vilket gjort att alla 20 åringar fann ett offer att supa under bordet. Om de lyckades vet jag inte riktigt ;) Någon finurlig lite själ har trollat bort syrrans p-piller. Kanske inte så roligt för syrran =P Men den som trollat bort dem tycker det säkert är kul när hon nu efterlyser dem på facebook...
Sen en sak som hör många fester till. Någon har glömt maginnehållet på gården.

Själv skippa man 20 års kalaset med polarna. Kanske var lika bra det. Dock ställde jag till med stor fest för närmaste släkten. Bjöd på bakad potatis med hemmagjorda röror (skagen, tzatziki, romröra, coleslaw) och till detta serverades hembakt bröd. De fick säkert nån tårta också men jag minns inte. Det var uppskattat i alla fall.
Själva 20 års dagen spenderade jag typ däckad av smärtor framför tvn alt. i sängen. Genomgick den andra käkoperationen 3 dagar innan födelsedagen. Trodde itne för mitt liv att man skulle få så ont. På sjukan tog jag Panodil på morgonen, hemma räknade jag minutrarna tills jag fick ta nästa.

Nej, göra sig i ordning kanske... Hittade ultimata födelsedagskortet till syrran igår på 7eleven med följande text

"Detta är både ett Grattis och krya på dig kort" (utsidan)
"Först: Grattis på födelsedagen! Sedan: Krya på dig efter festen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0