20 år sedan

Föddes min lillasyster. Helt otroligt att den lilla skiten blivit så gammal redan. Illa att de ska påminna en om att man bara blir äldre och äldre själv också. *usch å fy*
I alla fall stort GRATTIS till henne. Imorgon eftermiddag ska vi fira henne är planen. Men vem vet kvällens 20-års kalas som är både FF och SF (syskonfritt) kanske knäcker henne så en 8 mils bilresa imorgon inte går att tänka på ;)

Här rullar de på i vanlig ordningen. Inget att förtälja förutom att jag är stolt över mig själv att jag numera kryper ner i jeans som är två stolekar mindre utan problem =) Där av har lite byxor införhandlas.

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll. Snart blir de middag med min älskling...tror en polare till honom skulle haka på också. Ju fler dessto roligare.

Kommentarer
Postat av: K ♥

Bu bu bu, vi hinner ju inte ses innan jag går hem...jag kommer och hälsar på snart igen, annars får vi styra upp en FIKA tycker jag lilla Linda. <3 Kommer sakna er allihop jättemycket, ni är så BRA allihop. Kram från Kaffedrickaren

2011-03-27 @ 09:23:44
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0