Nationaldagen

Igår spenderade jag dagen på jobbet. Väl hemma var jag helt slut i huvudet och gick därför och lade mig en stund på soffan trots det fina vädret. Sov kanske i en timme ungefär.
En stund efter jag vaknat fick jag ett erbjudande om picnic på Sandgrund. Tvekade först men tackade ja.
På promenaden mot uppmötningsplatsen så fylldes jag av ren och skär lycka över hur fin stad man bor när solen ligger på och över livet i ren allmänhet. Toppenhumör uppstod.

Många timmar på filten men kex och ost förflöt innan solen gömde sig bakom ett hus och det blev lite kyligt.

Idag har det fasen inte hänt mycket. Läst en del. Måste läsa klart boken jag lånat av kollegan. Jag gillar den starkt men är inne i ett dåligt flow just nu. Men snart så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0