Time will tell

Känner verkligen inget måste att vända tillbaka dygnet helt och hållet denna helg. Igår vaknade jag 1420 och kände väl lite fasen va onödigt. Sen när jag somnade på soffan vid 19-tiden kände jag samma sak men sen tänkte jag "Va fan ska ju jobba nätter från måndag igen". Kroppen behöver ju faktiskt inte chockomställas då som jag brukar göra. Blir ju bara jobbigare för kroppen i sånna fall skulle jag tro när jag ska ställa om till natt igen på måndag.

Var ute och umgicks med folk igår kväll och begav oss hemåt vid 2-tiden. Sen kolla vi lite tv och prata innan vi slutligen somna. Var kanske mer så att jag titta tv och tjöta tills älskligen somna. Han gick ju trots allt upp vid 7-tiden, visst han sov lite midda efter jobbet min inte länge.

Idag klev jag upp vid halv 1 tiden. Väckte upp gubben skitnöjd över å vakna först. Tji fick jag. Han hade redan varit uppe en sväng han =P

Imorgon måste jag nog dock gå upp tidigare för då ska vi till Degerfors. Ska fira en liten skitunge som fyller år då med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0