Shopping

Har glömt å berätta!
Igår bestämde jag mig för att jag skulle bränna lite av julklappspengarna och äntligen köpa mig en klocka som jag suktat efter. Egentligen ingen dyr klocka men jag har ändå snålat för jag har helt enkelt blivit en snåljävel. Men det har en positivsida också. För de senaste åren har ju pengarna gått till något jag VERKLIGEN vill ha och inte bara till skit och utgången på juldagen.

I alla fall tillbaka till klockan. Gick in på Ur & Penn i stan för där har jag dett den jag vill ha. Till min lycka så var det halva reapriset! Så helt plötsligt fick jag med mig två klockor hem och jag behövde knappt bränna några julklappspengar. Så ska det vara =)

Båda är plastklockor. Ena är genomskinlig (den har jag velat ha länge) och runt urtavlan sitter det stenar och den andra är korall/orange färgad och jäkligt läcker. Tappa bort den lär jag inte göra i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0