Ishalka!

Ishalka och trött människa är ingen bra kombo. Som tur va gick det bra. När jag klev av bussen här hemma va de blankis utanför dörren vilket resulterade i att jag hamnade på gild och ena foten försvann in under bussen. Lite smått panik men jag åter fick balansen och kunde spatsera vidare. Sedan när jag ska korsa busskön var det oerhört nära ögat att jag trillade in i kön då jag återigen tappade fästen.

Men jag kom i alla fall hem hel. Hemma var det väldigt gött att lägga sig i sängen vill jag lova! Väckte vid 11 utav Sara på begärnan av mig själv. Nu har vi stritt i telefon i närmare en timme. Dags att sparka igång dagen kanske. Usch och fy vad min kropp inte gillar detta. Ska ta ett lite träningspass på WII om det vill medverka idag annars kommer jag bli tokig och bojkotta det i flera dagar igen...
Sen ska jag rensa i gamla rummet också å fixa i ordning lite mer i nya rummet.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0