Icke händelserik dag

Natten förflöt väldigt långsamt. Många mardrömmar. Bl.a jobbade jag natt på sjukan. Min bror var sjuksyrra han med och han hade hand om min mormor. Han blev lite konstig efter en stund. Visade sig att mormor hade dött. Fråga om han ringt och pratat med vår mamma men icke. Stackarna var i chock, konstigt eller hur.. Jag fick iaf ringa runt. Vaknade med en grymt hög puls och mådde piss kan jag lova.
Sen kom nästa mardröm.. Fick besked om att min mamma hade cancer som inte var botbar. Man kan ju säga att natten har varit ganska tung. Hade ytterligare en mardröm dock långt i från så illa som de två första.

Dålig nattsömn resulterade i att jag vaknade först strax innan halv 12 av att älsklingen petade på mig. Behövde nog sova de extra timmarna med tanke på mycket vaken tid under natten.

Vi gick upp ganska snabbt och gjorde oss i ordning och åkte in till stan. Var in och pratade med Synsam om glasögon till älsklingen. Tredje optikern nu som får försöka göra glasögon till honom. Vi började hos första optikern 2008 men har fortfarande inte fått några glas där han ser åt sidan i utan bara rakt fram. Rör han ögonen blir han jätteyr. Drygt som bara den så nu håller vi tummarna för att synsam kan fixa steken.

Efter optikern kika vi in snabbt på Stadium och därefter FootNews. Där inhandlades skor. Två par till gubben och ett par till mig. Gött nöjd tror jag vi blev båda två =) Sen blev det hemresa igen. Efter det har vi inte gjort många knop, jo vi skottade lite snö men sen har vi tagit det lugnt.

Varit lite rastlös av och till men det har gått över fort. Just nu tittar jag på tredje filmen för kvällen. Inte illa och hinna med det. Snart blir de nog sängen. Imorgon blir de förhoppningsvis hårmakeover och sedan nattjobb.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0