Hemma

Nu är vi hemma från Degerfors. Syster mådde bra. Blev väldigt nöjd med sin OnePiece. Passade skapligt dessutom. Lite lång i benena kanske men det går ju alltid att fixa med nål och tråd.

Fick även träffa min två små älsklingar i form av Saga och Alice. Dock är de inte så små längre. Alice är 7 år fyllda och Saga är 4 år redan. Oj va tiden går fort. Var över ett år sedan jag såg dem sist så gissa om de var blyga när jag och min älskling entrade huset. Men töser smälte efter en stund. När vi va på Kreta förr förra sommaren va min älskling Sagas idol. Men idag var hon inte speciellt intresserade av honom. Jag gick dock hem hos båda.

Man blir lite bebissjuk när man tänker tillbaka på när de töser va små och låg i famnen hos en relativt nykläckta. Minns att Saga va ett riktigt matvrak. Henne kunde man knappt hålla i om man hade bröst. Hon försökte tutta på alla bröst hon kom i närheten av =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0