Gelé

Så känns mina ben just nu. Armarna med men de börjar redan återhämta sig.
Har kört ett pass med Wii Active Fit. Idag hade min "tränare" komponerat jäkligt jobbigt pass. Mycket mycket benövningar. Halvvägs vill jag bara lägga mig ner och dö en stund. Men jag bet ihop. Och när sista löpningspasset kom som avslutningsövning sprang jag som aldrig förr!

Det är inte långa träningspass, de ligger mellan 25-30 minuter men de involverar hela kroppen hela tiden så man får upp pulsen rejält. Och som när man vill dö som mest kommer det ofta ett löpningpass. De är inte långa ca 2 min men när benen är som gelé är två minuter mycket!  I alla fall för en avdankad och rätt lat före detta fotbollsspelare med knäproblem (jävla leder som är för lösa/slappa!)

Nu ska jag rensa papper och försöka hitta mina papper om min försäkring. Har förtillfället enbart en olycksfallsförsäkring och man kanske skulle komplettera denna.... Men först måste jag hitta papprena samt visitkortet till tjejen jag skulle ringa och prata med.

Annars händer inte så mycket. Blev lite uppspelt när älsklingen ringde förut. Trodde banktanten hade hört av sig om lånet men icke.... Hade fått erbjudan om att titta på två hyrerätter i Kil. Vi va och kika utanför dem igår och husen de ligger i är riktigt läckra. Men han ville inte jag skulle ringa och boka visning han ville jag skulle suga på karamellen och fundera lite först.

Insåg en sak igår med också. Älsklingen kan ju också samåka om vi flyttar till Kil. Skulle i så fall bli grannar till två av hans arbetskamrater. De bor också på Kilslund nämligen. De vore ju gott för vår bensinkassa...

Nej, nu ska jag väl försöka sparka lite på mig själv så jag kommer igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0