1200

Om jag var irriterad imorse när jag loggade in och insåg att söndagens inlägg inte publicerats är det ingenting mot vad jag är nu när jag ser att även dagens inlägg inte har publicerats! Det går heller inte att återfinna i utkast eller dyligt, va fan är felet???

Jaja, skitsamma trött blir jag men kan inte göra ett piss åt det hela!

Idag har jag avverat 1200 m i simbassängen tillsammans med Marre. Gött som bara den! Ska försöka få till en repris under veckan. Man är gött seg i kroppen när man simmat i stortsett konstant i 45 minuter och sedan intar fast mark. Ojojoj va kroppen är tung då!

Jag och älsklingen hade en långt diskussion natt till söndag. En diskussion som vi borde ha haft för typ två veckor sedan men tiden har helt enkelt inte funnits. Vi har gått om varandra i dörren här hemma helt enkelt.
Diskussionen var angående lägenheten i Kil. Och vi har nu bestämt oss för att dra oss ur affären. Finns flera anledningar men den som väger tyngst är att älskligen ännu inte fått papper på sin fast anställning. Muntligt håller inte riktigt om man ska ta lån anser vi båda.

Så jakten fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Anna L

NEEEEJ! Va ledsen jag blir, men samtidigt förstår jag. Snyft från egot

2011-01-31 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0