110103

Ojoj va svårt det har varit på jobbet idag och skriva dagens datum rätt. Men jag har kunnat rädda mig varje gång. För börjar man skriva 10 är det ju bara att skriva dit en 1a framför ettan och en etta framför nollan så är man på rätt spår igen.

Idag blev det en titt i nya huset igen. Jag och min rörpostkollega har kollat in rörposten och jag stod och klicka lite på den. Dock fungerar den inte ännu. Så imorgon blir det ett långt mejl till en dam på kemlab som har bra koll på rörposten och vart man kan vända sig. Man vill ju gärna att det fungerar när man ska instruera kollegorna. Är ju lättare att visa och lära ut om man kan göra det på riktigt. Då kan ju kollegorna också få pilla lite granna så de lär sig.

Har lyckat med att få delegation på att ta artäsgaser idag med. Inge uppstressad alls när jag hade tre personer till publik. Läkaren som skulle delegera mig, hans underläkare som ville kolla för att lära sig då hon inte gjort det på flera år samt min student. Kände inge press alls att lyckas =P Lyckas gjorde jag inte men läkaren sken som en sol och sa glatt "bara för att man inte får blod innebär det inte att man blir delegerad". Så nu är delegationen min =) Känns ganska bra, men hade känts bättre om man hade lyckats också.

Efter helgens sovmaraton blev nattens sömn inte så bra. Svårt att somna trots trötthet men så är det ibland. Nu väntar två kvällar så jag är nöjd =)

Imorgon bitti ska jag inviga mitt/mina nya träningspel till WII. Bygga lite muskler med hjälp av gummibandet och försöka få bort mer överflödiga kilon. Det lovar ett sexveckors träningprogram enl baksidan så det ska bli spännande. Nu gäller det att hänga i då jag hatar att gå ut och gå i denna kylan. Så nu får jag hänga i detta tills värmen kommer och man orkar promenera ordentligt utan att det ska stå elva under snoken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0