Vänder det nu?

Min älskade pojk var lite sen hem idag och jag kunde inte fatta varför. Men svärfar kom på att det var ju för att han skulle hämta ut de nya glasögonen. Det är tredje optikern som sätts på prov nu sedan 08. De två första har nog gjort om glasen 4 ggr var utan att få min pojk att kunna se i dem. Han har sett rakt fram min har han rört ögonen åt sidan har det bara varit dimma och därmed direkt yrsel.

Men hör och häpna, glasögonen kändes PERFEKT DIREKT!!! Jag är överlycklig och han mer därtill. Fast kanske inte är bra nu när han får rena och hela glasögon att titta på mig med...han ser väl alla skavanker nu ;P

Sen fick han hem ett par däck han hade beställt och krängde på dem på 17" till Golfen (som är i vinteride). Och han var skit nöjd! Bara det att två saker lyckas på samma dag är helt underbart! Nu tas nog Golfen ur vinteridet. Min pojk har ju förnärvarande ingen bil utan lånar sig gamla utav sin syster. Och det har ju alltid varit en sommarbil så det gör lite ont i han att köra den nu på vinter =P

Och sist men inte minst. Han hade beställt en cdspelare till Golfen. Den gamla spelaren drog ur batteriet så bilen va tvärdö jämt. Och spelaren han fick hem upptäckte han var värsting modellen som han inte har råd att köpa men gärna ville ha. Spelaren är köpt begagnad för ca 1200. Den som han trodde han köpt kostar runt 17000 ny. Så behöver jag säga att min man är oerhört lycklig idag?

Detta gör mig lycklig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0