Ovanligt

Denna söndagen har minsann spenderats på ett ovanligt sätt. Har suttit i en idrottshall och tittat på MINIRACING. Svärfar och älskligen är ju engagerade i en miniracing förening och idag hade de kör dag i sundsta sporthall. Jag följde med av den anledningen att jag tänkte gå och simma tillsammans med söta Marre. Dock blev de inte riktigt så när jag kl 1230 upptäckte att simhallen stängde kl 13 och Marre inte slitit färdigt i stallet då tyvärr.

Men dagen var trevlig i alla fall. Fart och fläkt och mek om vart annat. För de som deltog inte mig alltså. Svärfars bil tappade en bakaxel och blev därmed icke körbar. Detta var nog redan vid 1130 tiden. Men vi var kvar ända till 1530 tiden. Svärfar flög runt med sin helikopeter och vi andra studerade. Va en lila liten bil (skala 1:12) som hade farten på sin sida. Oj vad det gick. Inga tävlingar var det idag utan alla körde bara på skoj.

Fanns en liten minibana också där man körde bilar i skala 1:27. De är inte stor de inte.
Rolig dag men man blir trött av att sitta i en kall idrotthall så fast jag hade tänkt hålla mig vaken blev det en powernap när jag kom hem. Lagomt tills det tv program började som jag sett fram emot att se. Så jäkla typiskt.
Men bra att de finns playkanaler =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0