Ny vecka

Japp, en sådan startar imorgon. Tänkte börja med ett pass i bassängen innan jag ger mig på lite kvälls jobb.

Helgen har gått förbi som en löpeld. Gårdagen spenderade vi många timmar ute, okej jag gömde mig mycket i bilen men men. Först var vi och kollade när de var ute och körde på isen och sedan blev det lite mysmiddag ute på tu man hand. Gottit =) Man får ta igen att man missa alla hjärtans dag samt 2,5år dagen. Sedan blev de lite mer bilåkande och shell häng.

Idag har vi flyttat om lite grejer så gubben i huset äntligen fått sitt hobbyrum. Fasen va skit de har samlat på sig alltså. Nu ska de köras till tippen säger gubben, vi får se hur det blir med den saken.

Nu blir det handvård så fort det blir paus igen i Wallander. Händerna är torrare än torrast. Ska nog slänga på lite nagelbandskräm också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0