Ny dag nya möjligheter

Har haft två tuffa kvällar på jobbet. Har lämnat avdelningen försent båda kvällarna. Gör att man börjar grunna på om man är dålig på det man gör.... Rannsakat mig själv. Igår fick jag oerhört mycket hjälp av mina kollegor och jag var inte rädd för att lämna bort det jag inte hann med. Men ändå så skiter det sig i slutändan... Igår var tårarna nära när klockan var kvart över tio och man kände sig värdelös.
Nattsköterskan som löste mig igår var så himla gullig när jag skulle gå hem. Tryckte en mars i handen på mig och sa att jag behövde den för att få energi och ta mig hem, hon är omtänksam hon =) Kollegorna är de som gör att man fortsätter stå upp när man egentligen bara vill gå under jorden.
Jaja, imorgon tar jag nya tag. Då kommer jag pigg och fräsch och glad igen =)

Nu blir det storhandling, ska shoppa loss på 10 kronors varor tror jag bestämt =)
Ha en fin onsdag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nä, det är inte dig det är fel på, det är den vrickade arbetssituationen! Vi har för lite folk!!!!

Skriv på utvärdering om tårarna, igår grät vår äldstedam...(UR) Säger en del om vår situation, det är inte du och jag som är veka utan ett stort, fett systemfel.

Gulligt av gubben, det är roligt när de glimtar till!

2011-02-17 @ 08:41:38
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0