Nattpass

Första nattpasset av två pågår. Viss bloggtorka råder. Har väl för mycket annat roligt för mig helt enkelt =)

Igår avklarades morbrors årsredovisning. Färdigskrivet och klart för att lämna in till överförmyndarnämden. Gött känns det. Gick mycket lättare i år. Diffar dock några kronor med det är helt okej, bara att hoppas att det godkänner redovisningen så man slipper göra om den.

Har varit och lämnat en försenad födelsedagspresent till morbror idag med. Han blev lite chockad när jag dök upp på jobbet hans, men chokladen, skvallertidningen och trisslotten va uppskattad. Hoppas bara han inte tryckt i sig all chocklad redan.

Ny bikiniöverdel införskaffades i måndags när planen va simning innan jobbet men fick bli inställd då badhuset öppnade först kl 14. Så idag när jag simmade slapp jag oroa mig för att brösten skulle smita eller att bhbandet skulle gå av, lättare när man bara kan koncentra sig på det man ska göra.

Nu ska jag passa på att göra lite administrativt arbete när lugnet ändå råder. Dags att färdigställa "lathundarna" tills rörposten hoppar igång den 8 mars.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

Äre sant? Bara en veckas spring kavar med de satans proverna? Jippiejej!

F.ö gav jag bort natten till ny fattig kolega, jag är så snäll och god. Kvack

2011-02-27 @ 19:55:17
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0