Måndag hela dagen!

Vaknade alldeles för tidigt i morse enl min mening. Väcktes av gubbens alarm klocka strax innan sju. Sedan fick jag ingen ro alls. Han hade halsont och feber och stannade därför hemma.
När klockan var strax innan nio messade hans lillasyster och fråga om jag var vaken. Då kände jag att jag inte orkade trycka i sängen längre och gick upp.

Två telefonsamtal med lillasystern avklarades innan jag ställde mig på Wii brädan och körde ett 30 min free step pass. Härligt med lite morgon gympa. 1000 m i simbassängen har avklarats. En tur till biltema för att köpa bromsar till älsklingens nyförvärv likaså. Dock fick inte bromsskivorna följa med hem. Kortterminalen dissade båda älsklingens kort samt mina två. Vi tröttnade och gick. Ska åka dit imorgon bitti och köpa dem då i stället. Ska köpa mig en mixer också.

Lite oväntat blev vi inbjudna till T och hans lille 9 månaders son. Han är såååååå gullig och rolig. Kul och studera hans krypförsök. Han lyckas få ena benet under magen och typ fastlåst i andra benet när han lutar sig framåt för att krypa iväg. Ser så kul ut. Så nu har jag äntligen fått snosat den knatten i nacken och gosat med honom. Gäller att passa på när mamma inte är hemma.

Alldeles strax ska jag krypa ner i min nybäddade säng och antagligen kolla ett avsnitt av two and a half men. Måste komma igång med läsningen också så Maria får tillbaka sin bok någongång....

Kommentarer
Postat av: Maria

Stressa inte för min skull. Ett tips är att du börjar vid nästa långledighet, det kan annars anses som oartigt om du sitter och läser bok under ronden... Det går inte att släppa den ser du ;)

2011-02-08 @ 18:43:10
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0