Lycka!

Idag varade inte bitterheten så länge. I och för sig gör den väl aldrig det men nu är alla "vänner" igen.
Kan säga att svärfar kan höja rösten. Han och hans son är bra på det. DOCK har ingen av dem någonsin höjt sin röst riktat mot mig. De gapar på varandra. Idag letade jag efter en sak som svärfar lagt undan när vi flyttade hobbyrummet. Saken tillhör min pojk. Svärfar fråga vad jag letade efter och muttra lite om att jag skulle ha den. Men i alla fall efter några minuter kom han ut och med den i näven och fråga om det var den jag sökte. Ja svarade jag glatt med följdfrågan jag inte skulle ha ställt "vart hitta du den?". Ojojoj va han gapade på mig om sin son i ca 1 min och sedan bara gick han. Blev lite chockad. Han brukar inte höja rösten när han pratar med mig och är irriterad på sin son men idag hände det.
Far och son kom på kant redan när de klev innanför dörren idag och antagligen var det anledningen.
Men nu som sagt är de vänner igen och skrattar tillsammans, ha djupa diskussion och tittar på biltv tillsammans. Gott när husfriden infinner sig innan sänggåendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0