Huvudvärk

Idag har jag fått mig 6 timmars sömn efter natten. Lite dåligt i min mening. Vaknade redan vid 14 tiden men huvudvärk och nackvärk. Vetekudde och Panodil fick bli kurering men inte fasen kunde jag somna om för det. Har dock inte orkat masat mig upp förrän nu i alla fall. Legat och bråkat med kudden och täcket. Får kanske bli en liten tupplur lite senare helt enkelt.

När jag sover efter att jag jobbat nätter har jag en tendens att drömma att jag fortfarande är på jobbet. Vilket gör att det känns som att sömnen blir allmänt dålig. Sedan inger det också en jäkla förvirring för när jag väl vaknar så tror jag att jag är på jobbet fortfarande. Känns inte hälsosamt för fem ören. Ibland brukar jag tänka när jag vaknar att det är väldigt märkligt att inte en enda patient har larmat så jag fått sova så ostört. Sedan tar det en stund innan jag inser att jag faktiskt är hemma. Gör förvirrande och framförallt irriterande.

Nej, in i duschen i ytterligare ett desperat försök att bota skallebanket. Sedan ska jag planera vad jag ska stoppa för mat i magen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0