Fredagsmys

Hemma i den här farmiljen så innebär inte fredagsmys chips, godis å allt vad det kan vara. Nej, fredagsmyset innebär att svärfar (ibland jag) kommer hem med thekakor (ibland färskt bröd) samt nåt gott fikabröd. Sedan samlas alla där runt bordet på sen eftermiddagen och äter en macka och tar en bit fikabröd. Det är fredagsmys det.
Är nästan lite ledsamt när man jobbar fredagskvällar, tur att det bara är en gång på 5 veckor =)

Var timmarna på denna dagen tagit vägen har jag inte en aning om. Kl 820 klev jag ur sängen med hemtelefon i högsta hugg och Sara i andra änden. Efter vi lade på gav jag mig ut på snöskottning innan jag snygga till mig och åkte och hämtade henne och körde vidare mot staden.
Hade lovat henne att följa med på en föreläsning om kriminalvården. Riktigt intressant person att lyssna till när han pratade den där kriminalinspektören.

Efter föreläsningen blev det simning. Helt plötsligt hade nästan 2 timmar försvunnit. Vi befann oss dock inte ens i bassängen i en timme så vad vi gjorde kan man undra, vi blev chockade när vi såg klockan. Från bassängen till Bergvik. Brände lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0