Aktiverad till tusen

Idag har man inte varit på latsidan inte. Dagen började redan kl 7. Halv 8 lämnade jag boet och begav mig mot badhuset och spenderade då 55 min i simbassängen. Gött! Idag var det första gången som jag verkligen kände mig helt slut när jag satte ner fötterna på bassänggolvet. Fick stå där ett bra tag innan jag tog mig ur bassängen och ut i omklädningsrummet.
Efter simningen for jag direkt till biltema och inhandlade bromsar till gubbens bil, lämnade sedan dem i hans bil på hans jobb och for vidare till Willys. På Willys mötte jag upp vännen som ska "emigrera" till Floridat i 3 veckor. Spenderade lite kvalitetstid med henne.
Direkt från henne och hem till svägerskan och tittade igenom hennes personliga brev och ge lite idéer. När jag fått mig en kopp kaffe även hos henne så for jag vidare hem via affären.

Nu har jag lagat middagsmat för idag och imorgon. Känns gött att ha de gjort så jag slipper stå och greja med det imorgon innan jag far till jobbet.

Det långa ledigheten är över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0