Massage

Såå underbart gött att ligga och få problemområden (rygg, axlar, nacke) knådade i en timme. Visst när hon hittade problemområdena var det inte bara gött men ack så nyttigt. Men jag säger bara en sak. AJ AJ AJ va jäkla ont jag har just nu! En kota, troligen atlaskotan, är förjäkla öm! Lika så en kota ner i ländryggen. Fy fasen. Träningsvärk prata vi om att man kan få men detta är inte träningsvärk. Det är smärta! Kan knappt snudda på områdena.
Men man får se det positivt. Mitt skulderblad som var "låst" är nu mera "upplåst". Stränga order på att rulla axlarna och/eller röra runt armarna ofta. Flera gånger per arbetspass framförallt.  På detta sätt ska jag förhoppningsvis slippa låsta skulderblad och smått felställda ryggkotor.

I natt/morse drömde jag helt sjukt. Drömde att jag vaknade upp på sjukhuset efter att en läkare gjort en LP på mig. Fattade nada. Fick höra att jag blitt medvetslös av en urinvägsinfektion och legat ett tag på "min" avdelning innan jag flyttades till njurmedicin där jag nu vaknade upp. Njurarna hade tagit mycket stryk av att jag gått för länge med urinvägsinfektion.
När jag vaknade på riktigt imorse var jag snabb att ringa till vårdcentralen och se till att få behandling. Nu är det bara och hoppas på att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0