Grillpremiär

Igår hade vi en ytterst trevlig kväll hemma hos min mor. Trevligt att äntligen få träffa Ö´s söner. Minstingen är en rolig filur. Min syster och bror berätta att båda hans söner hade gått runt på nålar kvällen innan samt innan vi kom då de va nervösa för att träffa mig. Minstingen hade frågat om jag var en sträng människa vilket mina syskon givetvis hade svarat ja på direkt och skrämt upp pöjken ännu mera.
Massa god mat och massa roligt yatzyspelande på den inglasade altanen. Mor och Ö blev lite sliriga innan vi åkte hemöver :p

Enda som förstörde kvällen lite var min "krångliga" rygg. Får väldigt ont i ryggen när jag blir lite frusen. Det är ingen höjdare. Men en fleecefilt och infravärmen riktad mot mig så blev de bättre.

När älsklingen och jag åkte hemöver passade vi på att dra en raggarrunda genom Karlskoga och Kristinehamn. I Karlstad mötte vi vänner vid 7eleven. Ut i "kylan" och ryggen blev paj efter ca 30 min. Blev lite irriterad då. Pinade mig ute en bra stund med tillslut gick det inte längre.

Äsch va gnälligt.

Igår nollställde jag samtalstiden i mobilen. Tänkte jag ska kolla på ett ungefär hur mkt jag ringer på en månad. Lättare att kolla abonnemang då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0