110411

Helgen har till större delen spenderats på "slottet". Jag tycker att det har varit en riktigt bra helg måste jag säga. Även denna dagen har man varit instängd på "slottet" vilket har känts helt okej. Få patienter (precis som i helgen) så man har verkligen tid för dem. Sånt gillar jag.

På vägen hem snabbhandlade jag lite. Inne i affären kändes det som ryggen bara låste sig. Inte så trevligt. Fick knata runt med små vackra steg så jag tog mig hem. Så nu har jag spenderat en stund liggande i fosterställning i sängen så nu verkar det bättre. Dock lite öm men jag är en hårdig så jag tål ;)

Nu väntar jag samtal från min gubbe. Som meddelade glatt när jag kom hem att han skulle till Vansbro tur och retur. Jaha va säger man? Kör försiktigt.

Kommentarer
Postat av: K

Linda!! Har du OCKSÅ skaffat Iphone nu?? Va faaen...jag sitter här med min mobil från 1998, måste nog också sälla mig till er moderna människor. :) Hehe. :D Massor med kramar till dig, jag hade tänkt komma upp och hälsa på jobbet idag men glömde parkeringskortet och hade noll mynt. Fick stå i 15 min typ, räckte för att hämta låneböcker på biblioteket. Crap. Stor kram igen, saknar dig!

2011-04-11 @ 20:14:17
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0