Wii

Igår blev de måla av. Var ganska kul å fort gick det oxå. S körde en sväng å när hon tröttna körde jag tills jag tröttnade. Detta har resulterat i att min rygg mår mindre bra idag. "Filéerna" är ömma. Härliga träningsvärk eller nåt... Min ryggmuskelatur måste vara ap kass för så fort jag gör nåt lite som anstränger ryggen blir det en trevlig träningsvärk dagen efter.

I förrgår bestämde jag mig för att sluta vara så jävla snål mot mig själv. Detta ledde till att jag efter ca 6 månader suktande åkte till ett stort elektronikvaruhus innan jag hämtade S och köpte mig ett..... Wii Fit Plus!
Jag är nöjd som fasen. Finns två andra som är mindre nöjda nämligen S och min svärfar =) De hade nämligen tänkt köpa detta i födelsedagspresent till mig nästa månad. Känns lite dumt att ha köpt det själv men samtidigt är jag jäkligt nöjd =) Jag har ju inte ens tänkt på att jag fyller år snart än mindre på vad man ska önska sig. Wii Fit hade jag aldrig tänkt på då.

Jaja igår blev det ett lite joggingpass, lite yoga å lite step. Kul som bara den. Mindre kul när svärfar står å kolla på en och skrattar =P Hunnit köra några muskelstärkande program idag med men det är jobbigt med ryggen. Balansen blir inte så bra. Lär köra lite sen oxå. Tänkte bjuda in S och prova senare om hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0