Tisdagen 7/9

Det var igår det. Orkade inte skriva nåt igår så jag gör det nu istället.
Jobbade ytterligare ett dagpass. Gött sliten blir man utav det. Igår hade vi en sjuksyrra emellan. Något som jag är oerhört tacksam över. Stackar E dock som fick slita som bara den med mina patienter. Hon sa dock lika glad att hon bara var glad att ha något att göra när de andra inte hade några uppgifter till henne.
Hon är hur söt och bra som helst E. Är glad att hon fick stanna kvar hos oss på Mava.

Efter jobbet åkte jag hem till söta M och tjötade och drack kaffe en stund. Vaniljkaffe bjöd hon på. Luktade hur gott som helst. MEN det var ingen höjadare att dricka det. M go som hon är satte på en ny kanna med "vanligt" kaffe. Avstod dock från detta. Min mage är inte riktigt van allt kaffedrickande. På jobbet dricker jag kopp på kopp men nu när jag varit hemma på semester har jag knappt druckigt något kaffe. Tror jag drack totalt 3 koppar under dessa två veckor. Tre koppar under ett jobbpass är knappt något alls. En dagtur dricker jag nog minst 4 koppar kaffe =P

I alla fall om man ska återgå till gårdagen så fick jag nästan ett "psykbryt" när jag kom hem. Ställde mig och diska det första jag gjorde. Sedan slappa en stund innan matlagningen drog igång. Efter det vet jag inte vad det blev med mig. Blev bara arg å grinig inombords. Kan ha varit en viss trötthet som kickade in. Men det är inte riktigt likt mig i vilket fall.
Slockande ganska omgående bara jag lagt huvudet på kudden igår kväll =P

Ny dag nya möjligheter. Kvällspasset väntar sedan är jag ledig tills kl 21 på måndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0