Jobbångest

Fy fan. Rent tekniskt va sista semesterdagen i fredags men det är idag som det verkligen känns.
Imorgon ska man kliva ur sängen redan 0540 för att göra sig i ordning och åka och jobba. Usch och fy!
Behöver jag säga att dygnet har blivit ganska så ovänt under dessa två semester veckor.
Ännu värre är att man inte känner sig ordentligt utvilad. Två veckor är lite för lite för att varva ner ordentligt.
Men men det är väl bara att bita i de sura äpplet och inse att jobbet väntar.

Nu börjar jag hålla tummarna för min pojk igen med och hoppas verkligen verkligen att han får vara kvar på sitt jobb.
Vore så jäkla gött.

Nu ska jag slappa mig igenom denna dagen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0