Bad Weather!

Nu vräker det bokstavligen ner utanför mitt fönster. Fasen va töligt det är med allt detta regn.
Visst igår och i onsdags så va det lite växel väder. Fint varvat med lite små skurar vilket är helt okej.
Men när det vräker ner är det bara deprimerande. Visst jag ska iväg och jobba så egentligen skiter jag i vad
det är för väder ute men det går lite lättare att jobba när solen tittar fram.

Idag kanske min älsk blir av med sin bil. Bilen som han har haft sedan vi träffades.
Känns lite vemodigt för mig också. Även om det är hans bil så känns de lite som "vår" bil.
I den bilen pussades vi för första gången. Det är i den bilen som han tittade mig djup i ögonen sent den 15 augusti 2008 och berättade att han tyckte om mig jätte mycket och frågade hur jag kände för honom.
Det var den dagen som vi blev vi. Vi bestämde oss för att ge oss ett försök.
Verkar som det var ett bra beslut. 2 år senare och vi håller fortfarande ihop och jag älskar verkligen min pöjk!

Dags att snygga te sig lite inför jobbet nu tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0