Slapp

Ibland är jag alldeles för slapp för mitt eget bästa. Ska snart dra igång ett pass på WII brädan.
Men är så trött på mig själv att jag inte tar mig tiden att göra det oftare. Jag gillar verkligen att få svettas lite granna på brädan och det brukar ge resultat =)

Helgen på jobbet gick smärtfritt. Blev en lugn och riktigt trevlig helg. Goa kollegor och fina patienter. Det är inte ofta man har födelsedagsbarn på jobbet. I helgen har jag fått sjunga "ja må ho leva" två gånger om. Det var väldigt uppskattat kan jag lova.

Igår besiktade jag svärfars bil, letade julklappar men tappade som alltid all motivation och sen hjälpte jag söta S och flyttpacka. Jag var inte till så stor hjälp men jag plocka iaf ner gardinerna och lite annat plock. Är alltid svårt att hjälpa till med sånna grejer tycker jag i alla fall.

Nej nu blir de WII brädan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0