Morrn morrn!

Då var det måndag igen då. Tre dagars arbete på raken väntar och sedan en jobbhelg på det. Måste skicka ett tack till K som var snäll och bytte arbetspass med mig så jag kan få gå på partaj på lördagen =9

Sitter och funderar på varför jag inte tog chansen att gå och lägga mig igen när gubben åkte till jobbet. Var upp och hjälpte han att leta efter jobbnycklarna som han inte hittade. Dock var jag inte till någon hjälp. Nycklarna är säkerligen kvar på jobbet hans.

När gubben for drog jag igång en tvättmaskin och startade nyhetsmorgon på tv så jag lär nog inte återgå till sängen nu inte. Men det är ju gott att få något gjort på dagen också innan man ska avverka ett kvällspass.

I lördags hittade gubben en sajt med där de sålde Tall Tees, gubben är trött på att alla tröjor är förkorta i ryggen. Både han och jag checkade runt där och igår kväll skickades en beställning iväg men en nota på nästan 2000 kr. Tur att man inte köper kläder ofta sa gubben. Synd att han bara talar för sig själv. Dock handlar jag aldrig dyra kläder. Gubben klickade förutom Tall tees hem sig en mjukisdräkt. Blev lite avis på den. Kunde också ha klickat hem mig en men jag va inte sugen på en velourdräkt.

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0