Luften gick ur

Ett dagpass har spenderats på sjukan relativt smärtfritt. Lagomt med göromål. När kvällssyrran kom för att lösa mig hade jag gjort det jag skulle. Sånt känns gött. Är alltid jobbigt att ha 100 (lite överdrivet kanske...) grejer kvar att göra när kvällen knackar en på axeln och säger hej.

Innan jag skulle vandra hem meddelande jag till kvällssyrran att de skulle skriva mig emellan imorgon. Hon meddelade att en syrra hade semester imorgon och jag kontrade med att jag inte räknade med henne. När jag sedan kollar i pärmen precis innan hemgång gick luften ur mig totalt. Den fjärde syrran hade gjort ett eget byte vilket innebär att vi bara är 3 imorgon iaf. Där sket sig min plan att få smita hem runt 14-tiden och njuta av helgen. Inte mycket att göra åt. Dumt att jag inte fråga chefen om flexledigt innan den andra syrran hann. Men men förhoppningsvis kommer det fler gånger även om dessa gånger inte duggar tätt.

Slö som fasen känner jag mig nu också. Gubben och jag kröp under täcket förut och låg och prata lite. Han somnade och då orkade inte jag ligga kvar längre. När klockan redan är efter 19 föredrar jag att lägga mig tidigare sen istället för att sova en stund nu, även om det är JÄKLIGT gött!
Tror jag ska köra lite hinderbana på WII brädan. Träningsmetod som gör mig full i fan och jävligt tävlingsinriktad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0