Lång väntan blev de

Gubben kikade innanför dörren först vid 20 snåret (jag hade börjat surnat till lite kan jag ärligt säga). Men han hann inte ens in och säga hej till mig förrän mobilen ringde. När han lagt på dök de upp en kompis till han och han for ut i garaget. När klockan sedan va 2123 och jag börjat tittar på Greys kom han in och sa hej och fråga om jag vill följa med och tanka. Då svarade jag vänligt men bestämt nej och fråga om han hade ätit mat på jobbet och svaret blev nej (hade det blivit ja hade jag nog exploderat).
Han åkte och tanka och kom hem med lite skräpmat i form av pizza. Gott vad de me tanke på att jag skippat lunchen. Men inte de nyttigaste och inte den bästa tiden att äta mat menmen. Nu är jag mätt och belåten.
På bättre humör helt enkelt =) Blir nog snart att krypa ner under täcket och fortsätta min bok "Syskonkärlek"

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0