Dagen

Det var riktigt gött att börja dagen men sen sovmorgon. Steg ur sängen först tjugo i elva idag. Var ett tag sedan jag sov så länge faktiskt. Min inre väckarklocka brukar väcka mig mellan nio och tio numera. Men den sömnen var mer än välbehövlig. Imorgon ställer jag väckarklockan igen så man hinner göra något innan man ska på två timmars utbildning med jobbet.

Har varit en tur till gubbens farsföräldrar idag. De va på vårdcentralen för att vaccinera sig. En kom hem med vaccin den andra är fortfarande lite stönig och tror att det är förra årets vaccin som gjorde henne sjuk. Till saken hör att tanten hade en urinvägsinfektion och var lite krasslig innan vaccinet. Men men hon ska diskutera med doktor och tycker han att hon ska vaccinera sig gör hon det.

Har också varit och bankat pengar och konstaterat att jag gillar min nya bank bättre. Där slipper man känna sig som en tjuv i alla fall. Satte in en större mängd pengar än jag gjorde på gamla banken utan ett pip från kassörskan medans jag med den mindre summan fick fylla i papper om vart pengar kom i från samt varför jag ville ha dem på bankkontot.

Tog en snabbtitt i S & M´s hus oxå på vägen hem. Nu ska de städas och sedan är de inflyttningsklart. Det strålande om de små liven idag =) Små är de väl inte men de är mindre än mig iaf ;)
Lite små plock är de kvar men det är klart i de stora hela. Det kommer gå flyttlass både denna helg och nästa. Kul för dem =)

Nu väntar jag på att min älskade pojk ska komma hem någon gång. God mat ska de bli ikväll. Kyckling med potatisklyfter och grönsaker i ugn och nå smarrig sås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0