Jävligt sur sa räven!

Pratade i början av veckan med min löneass
med andledning att jag tyckt jag fått för mycket i lön
och funderade på om det kunde vara
så att det var mina surt förvärvade semesterdagar
som betalats ut.
Nej, fick jag till svar.
Jag hade bara jobbat å slitit såpass
så där av bra lön.
Det är ju gott =)
Passade då på att fråga om hur många
semesterdagar jag har då
det ä dags att önska semester på jobbet.
Av någon underlig anledning hade då 12 dagar huxflux
bara gått upp i rök.
Lönetanten har nu sökt med ljus och
lykta efter dessa.
Nu fick jag det slutgilitiga svaret.
Mina dagar kommer att betalas ut nu i mars.
dvs INGEN JÄVLA SEMESTER I ÅR HELLER!
Jävla skit!
Bara att plocka ut de tusenlapparna som
är semesterpengar å lägga undan.
Ska se till att jag å gubben kommer iväg
på en liten resa trots allt.

Är jävligt sur nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0