Bowling =)

Idag vaknade jag i vanlig ordning
vid 10-tiden.
Det som var oväntat var att jag faktiskt
vaknade mer efter 10 än före som de varit senaste tiden.
Speciellt med tanke på att jag lade mig
va 1,5 timme tidigare än vanligt.
Gubben min blev oxå väckt då av en ringade mobil.
Det som är mer oväntat är att
han faktiskt gick upp och
lät kompisen komma hit.
Efter kompisen varit här blev de lunch
och sedan in te stan.
Säger bara en sak;
Att man kan ha sån jävla otur!
Väl inne i stan mötte jag upp med
svägerska och vi boka bowling tid =)
Först en liten fika och sedan
en timmes bowling.
Roligt vad det.
Imorgon gör det sig påminnt =)

Imorgon ska det jobbas.
Sista passet som timvikare för denna gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0