Jobb

Igår fick jag glädjande nyheter på jobbet. Chefen kom och satte sig med mig en stund och pratade. Efter en stund berätta hon att jag kommer att få förlängt ända fram till årets slut =) Så jäkla gött. Hon hade bestämt sig för att jag ska få jobba 80% till en början. Hon sa att egentligen kan hon bara ge mig 75 men vet att jag inte riktigt är nöjd med det. Känns så gott att veta att hon vill så gärna ha kvar mig att hon ger mig en större tjänst än hon egentligen kan =)
Hon sa att det är gott att jag är tillbaka på avdelningen å springer, hon tycker det känns bra att ha mig där. Alltid lika roligt att höra =)

I helgen är det jobb på schemat. Är faktiskt gott att jobba, tråkigt att det är helg men jag å min snos har ju faktiskt haft några dagar tillsammans nu när han varit hemma med en nyopererad tå.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0