Fy så lat

Jag vet inte om det beror på lathet eller om det beror på utmattning. I vilket fall har jag slarvat med promenaderna i över två veckor nu. Fasen så dåligt samvete jag får. Men ska ta nya tag idag. Ska snart promenera ner till affären och lämna tillbaka en film. Sen blir de nog kanske en promenad i kväll också.
Latheten började i alla fall när jag fick halsont. Sen blev de fint vädet och jag njöt av det. Efter det blev det omflyttade pass på jobbet och dubbelpass. Min ork sjönk helt i botten.... Jaja sånt händer, bara att börja om från början igen =) Det positiva är ju att det redan märks på kläderna samt att jag tappat några kilo, så stolt över mig själv =)

Idag har jag och min älskade varit i lag i 22 månader. Oj va tiden går fort. Men samtidigt känns det som att vi varit ilag så mycket längre. Inte många dagar vi varit isär under den här tiden.

Imorgon ska jag spela fribeegolf sägs det =P Några kollegor som bjutt in mig att hänga på. Ska bli roligt, men jag kommer förlora stort men det skiter jag i *hihi*

På torsdag drar jobbet igång igen och på måndag är det heltidstjänst som gäller igen. Ska bli gött men samtidigt mastigt. Längtar till semestern som är alldeles för långt borta. Men den kommer sinom tid =)

Ha en skön dag i solen allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0