Frisbeegolf =)

Igår var en toppendag från början till slut.
MG ringde på förmiddagen och längtade efter sol. Jag var inte sen att hänga på. MG kom och hämta upp mig sedan köpte vi med oss lite fika och åkte ut till en badplats. Sedan satt vi där i flera timmar och lapade sol, spelade spel och tjötade. Kul som bara den var det =)

När klockan närmade sig fyra va det dags att dra sig hemmåt och svida om inför frisbeegolf med MG och tre kollegor till. Strax efter 17 möttes vi upp vid banan. Började med att äta den medhavda maten, några skulle grilla men lyckades inte få fyr på grillen =P Kolen vägrade ta eld. Några cider och öl slank ner i våra magar.
Sedan begav vi oss ut runt de 18 hålen(korgarna) med frisbeena. Kul hade vi. Mycket skratt.
Jag skadesköt en av mina kollegor mot slutet av banan. DÅLIGT samvete vill jag lova att jag fick.  Vi lindade om hennes hand med en tygpåse och fortsatte sedan spelet. Spräckte antagligen ett blodkärl på stackarens hand.
Får kolla in handen idag när vi ska jobba kvällen tillsammans. Är förvarnad om att jag måste göra hennes jobb idag oxå... Får se om man tar sig hem från jobbet ikväll eller inte.

/See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0