Morgonpigg?

Blev en riktigt lång dag på jobbet. Stämplade ut 2243. Dvs 43 min efter att jag skulle ha slutat. Blev lite rörigt redan från start och det höll i sig kvällen igenom. Men men det är sånt man får leva med. Hade i alla fall koll på vad som skulle göras även om vissa saker tyvärr blev försenade...

Idag vaknade jag när älsklingen gick upp kl 0640. Kunde sedan inte somna om. Så när klockan visade 0708 begav jag mig ut på en 30 minuters promenad. När jag kom hem fick jag inte upp dörren. Nyckeln ville inte vrida sig åt öppningshållet. Först på 10e försöket gick det att vrida runt nyckeln. Smög då tyst in då svärfar har semester och man vill ju inte väcka han då. Men jag misslyckades. Hörde hur han tassade upp och ställde sig å kika ut genom fönstret. Han trodde min älsk hade glömt saker hemma idag igen =P Men så var icke fallet bekräftade jag =p

Nu har vi fikat, eller jag åt frukost å han åt sin andra frulle :p

Jobb i kväll. Har redan målat fan på väggen men då kan det ju bara bli bättre =)

Kommentarer
Postat av: Kjartantina

Great site, keep up the good work!

2011-05-26 @ 11:52:55
URL: http://kjartantina.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0