Känns gôtt!

Nu är antligen arbetsveckan slut. Känns som det var jättelängesedan jag var ledig.. Men var ledig i tisdags men då stod jag i "stand-by" hela tiden i fall att jag skulle bli inringd att jobba. Var förvarnad om att de kanske skulle kunna bli så. I efter hand va de skönt att de inte blev nåt jobbande men ändå tråkigt att ha behövt att gå på nålar en hel jäkla dag.

Idag kom chefen och frågade mig om jag ville bli "superuser" för rörposten i nya huset. Självklart tackade jag ja. Ska bli kul att få gå lite utbildning och sedan få lära kollegorna om hur man användet detta system.
Känns som att när man blir tillfrågad om en sådan sak så kan man inte bara slänga bort mig efter januari utan att man får vara kvar och faktiskt vara med och flytta in i det nya huset. Ska blir intressant och se hur det blir där.
Har inte velat lägga ner så mycket energi i det hela innan men nu känns det genast mycket roligar =)=)

Får se va helgen bjuder på nu. Några kollegor tycker jag ska följa med dem på fest och antagligen utgång imorgon men saken är den att jag inte är sugen för fem öre... men vi får se jag kan ju ångra mig =)

Ha en trevlig helg i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0