Uttråkad...

Igår var jag, min syster och hennes kille hem till pappa och firade honom på 48 årsdagen. Köpte med oss lite tårta så han skulle få nått gott i magen iaf.
Tittade på två perioder av matchen mellan färjestad och djurgården oxå. Tyvärr enl min åsikt åkte färjestad på spö...

Kvällen kändes sedan väldigt lååång även om jag var hemma efter sex. Bara transportsträckan från det att mat kom på tal tills att det blev mat var ca 3 timmar lång så drygt.

Idag vaknade jag kl 13 och är redan uttråkad. Gubben sitter vid sin datorn, kan hända han sover igen oxå vad vet jag. Jag gör likadant, sitter vid datorn alltså. Väntar på att gubbens syrra ska komma hem. Kan man ju töla lite med henne en stund iaf. Känns gott men lite fart å fläkt. Som min mamma säger, svägerska min är en solstrålen som gör en glad.

Over and out till uttråkningen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0