GOTT NYTT 2010

Japp då har ett nytt år startat som smått. Undrar vad detta året kommer att bjuda på.
Börjar iaf året som arbetslös så att få sig ett jobb toppar önskelistan. För när man väl får ett jobb har man möjligheten att kunna ta ett lån och där med kunna köpa sig en bostad till mig och min älskade. Att min älsk ska få ett jobb i år hamnar oxå högt upp på önskelistan. Tycker inte om att se honom gå här hemma och må dåligt över att inte ha något att göra.

Nyåret firades iaf in med mysmiddag med älsk och hans pappa. Sen blev det filmtajm och framåt tolvslaget skålade vid i "persikocider" och sedan gick vi ut och kolla när grannarna smällde raketer. Några här på öa hade släppt upp såna där "ballonger" som far upp på himlen och lyser.

Idag blir det nog en rätt slapp dag. ´Känner mig ganska sliten efter allt juljobbande som fortsatte lite längre än beräknat. Jobba även stund på nyårsaftonsdag oxå. Gott att veta att de ringer om de behövs folk.

Finns massa saker jag vill göra 2010 men jag tänker inte nämna dem här. Utan jag tänker bara vänta och se om nåt av det går i uppfyllelse.

Ha ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0