Magont å jobb

Jobba natt mellan fredag och lördag.
Den senaste 1,5 månaden när jag
jobbat nätter har jag haft så jäkla ont i magen.
Fattar inte den bubblar å gör ont.
Har dock börja se ett litet samband.
Jag har ju jobbat helger med på den samme
avdelning som nätterna spenderas.
Har jäkla ont i magen då med....
Börjar tro att det är avdelningen som ger mig det
jäkla magontet.
För när jag är ledig så har jag aldrig ont.
Eller ja sällan iaf.

Idag blir det oxå jobb.
Idag dock på min hemavdelning.
Ska bli så roligt att komma tillbaka dit å jobba
igen.
Som jag har längtat.
8 mars börjar jag jobba 75 % där igen.
KUL KUL KUL =)

Nu ska jag snygga te mig så jag ens
vågar visa mig där.

Igår förresten gjorde jag en lättare makeover.
Tonade håret brunt.
Makeovade i fredags me då jag
klippte mig.
Håret är nu kortare och brunt =)

Trevlig söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0