Ledighet

Njuter av underbar ledighet även om man nu har massa att göra varje dag.
Igår var första "hellediga" dag. Spenderades på stan tillsammans med pojkvän och hans syster.
Mysigt hade vi det.
Bästa av allt var nog när pojken sade igår kväll när vi lade oss att han tyckte att dagen varit mysig =)

Pojken å jag tog oss en tur till min mormor och morfar
med för att hälsa på dem och min mor.
Satt där å tjöta en stund innan vi åkte en snabbis till
ett köpcentra så jag fick hämta
ut nya preventivmedel samt kolla på en tröja.
Sket i att köpa tröjan å köte en scarf istället.

Under dagen inhandlades följande

2 par DC-skor
Mascara
Nagellack
Scarf

De var nog allt tror jag iaf =P

Idag blir det en tur till pojkens farmor och farfar.
Sen vill jag bara va hemma och
mysa får de hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0