Söndag 12/12-10

Varit en ganska slapp söndag precis som alla andra söndagar man inte jobbar.
Har i alla fall fått lite bakat. Ett 50-tal lussekatter samt pepparkaksmuffins. Muffinsen fuskade jag lite med, köpte ett paket som jag tillsatte lite vatten till och sedan var det i stort sett klart =)
Luktar fortfarande lite juligt i köket om man kommer utifrån och in. Så himla gott.

Har efter en lång tids beslutsångest klickat hem en julklapp till min älskling. Vet att han vill ha denna grej men det har tagit emot länge innan jag slutligen tog beslutet att klicka hem det, men tur att jag väntat ett tag samt klickat mig runt lite för nu fick jag den billigare ;) Tog ett snack med min lillasyster innan jag klicka hem det. Ville bara höra hur hon såg på detta med priser osv på julklappar. Hon bankade lite vett i skallen på mig, tack för det.

Sen har jag lite julklappsångest över en del klappar jag inhandlat. Men men har man sagt att man önskat sig en sak så kan de ju hända att man får det så vi får hoppas att folk inte blir besvikna. Man kan ju faktiskt byta de flesta klapparna också som tur är.

Nu ska jag fortsätta mysa framför "Beck-I Guds namn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0