Snart underbar helg!

Två kvällspass avverkade. På något sätt har de känts väldigt ovanligt. En kväll jobbade jag "ute" ("uska") och igår var jag först på utb och sedan gick jag emellan.
Nu väntar ytterligare ett kvällspass och sedan ringer kl 0530 imorgon och ett dagpass ska avverkas. Efter det är det FREDAGSMYS! =)

Ska hitta på nåt gott att äta på kvällen och sedan blir de mys framför Idol med bästaste pojken i världen.
Lördag blir det nog 30års kalas så vida pojken min mår bra. Magen krånglar (nej ingen magsjuka bara smärta). Just nu ligger han i sängen och vilar. Ska till farbror doktorn om ca 2 timmar.

Kanske börjar bli dags för mig att rompa mig in i badrummet och snygga till mig inför jobbet kanske.
Har en stundent med mig ikväll och imorgon. Roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0